קידום עסקים ברשתות החברתיות

קידום, רמקול, פרסום עסקים

קידום עסקים ברשתות החברתיות זה הוא חלק חשוב ומניב להצלחת העסק ממגוון מישורים רחב כגון: מיתוג, חשיפה, שיווק מידע על בית העסק ושירותיו וכדומה יחד עם זאת לא תמיד נצליח להגיע למטרה אם לא נבצע פילוח שוק ונגיע לכמה שיותר ציבור המתעניין בנישה אותה אנחנו רוצים לקדם דרך הרשת החברתית. פילוח השוק צריך להיות גם מבחינה גאוגרפית במידה ובית העסק נותן שירות או מוכר מוצר באיזור מסויים או למקד אותו יותר על פי הנושא של בית העסק. לדוגמא אם אנו מבצעים פרסום פוסט באינסטגרם עם תמונה וטקסט שמתאים לאותו התוכן הויזואלי מומלץ להוסיף האשטגים התואמים אליו למשל אם החלטנו לפרסם מיטה מעץ מלא נוסיף האשטג שזוהי סולמית לפני כל מילה או משפט מחוברים ונוסיף אותם לפוסט אפשרי להוסיף האשטג שהכי קרוב לתחום כגון: מיטה,מיטת עץ, ריהוט,חדר שינה וכדומה. שימו לב שאינסטגרם מאשרת עד 30 האשטגים אז אל “תתפזרו” 

פוסטים בעלי תוכן עם ערך

פרסום ושיווק הוא לעיתים ה”נשימה” של בתי העסק ואם החלטתם לבצע קידום עסקים ברשתות חברתיות שונות כמו:פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה? אתם חייבים לצאת מה”קופסה” ולהיות ייחודיים לעשות טקטס שגר ושלח זה אמנם נוח אבל בסופו של יום ברוב המקרים הוא מועיל פחות אז “תרגשו, תחדשו, תייחדו, תסקרנו” כי המטרה העיקרית שלכם היא בסופו של יום מעבר למודעות לבית העסק הנעה לפעולה בין אם זה: לייקים, שיתופים, עוקבים חדשים או רכישה. כאשר אתם מעלים תוכן כדאי לגוון בו ולא ושהטקסטים לא יהיו על אותו “קו” תכתבו אודות השירות, על יום מוצלח בעסק, על לקוח מרוצה, על שירות חדש או מוצר חדש שנכנס לעסק ובעיקר תנסו ליצור בידול.

תוכן ויזואלי שמעורר רגש

בעודכם מעלים פוסט או סטורי בפייסבוק ובאינסטגרם תעלו  תמונות שמדברות על הנושא במידה והם מעוצבות מושקעות ומעוררות צורך לקרוא בזכות התמונה אתם בהחלט מתחילים להבין את “המשחק” של קידום עסקים ברשתות החברתיות בצורה אפקטיבית. חשוב שהתמונות יהיו ברמה גבוהה ולא מטושטשות וישנה אפשרות גם לעצב תמונות ולהוסיף עליהם טקסטים דרך תוכנות שונות, הכי חשוב שלא תשעממו את הקהל שלכם אומרים לעתים ש”תמונה טובה יכולה להיות עסק טוב” זה יכול בהחלט להשפיע על כניסה של הלקוחות שלכם ל”פוסט, אתר, טקסט, דף נחיתה לינק בביו שנמצא באינסטגרם  וכדומה”

פרסום אורגני דרך פייסבוק

פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות בעולם ועם תפוצה ענקית של משתמשים ביום כדאי מאוד להפיץ בה את הפרסומים שלכם ולפרסם לא רק אצלכם בדף הפרטי או העסקי אלא גם בקבוצות שונות ניתן למצוא קבוצות ציבוריות שאין צורך שיאשרו לכם את הפוסט וישנן קבוצות פרטיות בהן תצטרכו לחכות שהמנהל יאשר לכם את הפוסט אם בכלל. בכל אופן יש כל כך הרבה קבוצות גם של 40.000 איש וגם של 80.000 איש ניתן בדרך כלל לפרסם עד כ25 פוסטים ביום ותשימו לב שזה לא יהיה באותו טווח של שעה מומלץ בערך 5 הפצות כל 4 שעות, אז אם כבר החלטתם לבצע קידום עסקים ברשתות החברתיות תזכרו שאפשרי לבצע פרסום  גם בממומן וגם באופן אורגני

חזרה אל דף הבית – עם גוגל.

שתפו:

פוסטים נוספים באותו בנושא

4 עצות לניהול נכון של עסק

ניהול עסק זה דבר מורכב ביותר, לא כל אחד יכול לנהל עסק. אולם משהחלטת לעשות את זה, לפחות עשה זאת נכון. לפניכם 4 עצות שיוכלו לסייע לכם לפחות עבור ההתחלה..!

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button